Select Your Country or Region
Skicka
Covid-19 resurscenter

Getinge publicerar rapport för Q3 2021 den 20 oktober kl. 08.00 och bjuder in till telefonkonferens kl 10.00

Pressmeddelande Göteborg den 5 oktober 2021

Getinge kommer att publicera sin kvartalsrapport för Q3 2021 den 20 oktober 2021 kl. 08.00 (svensk tid), följt av telefonkonferens kl. 10.00 med Mattias Perjos, VD & koncernchef, och Lars Sandström, CFO.

Fondförvaltare, analytiker och media bjuds in till telefonkonferensen. Se telefonnummer nedan:

SE: + 46 8 566 426 92
UK: + 44 33 33 009 265
US: + 1 646 722 4903

Under telefonkonferensen kommer en presentation att hållas. För att ta del av denna via webcast, vänligen klicka på följande länk: https://tv.streamfabriken.com/getinge-q3-2021

Alternativt, använd följande länk för att ladda ned presentationen:

09:45    Ring in till konferensen
10:00    Presentation
10:30    Q&A
11:00    Avslutning

Inspelning tillgänglig i 3 år
En inspelning finns tillgänglig i 3 år via följande länk: https://tv.streamfabriken.com/getinge-q3-2021

Lars Mattsson, Head of Investor Relations
Tel: +46(0)10 335 0043
E-mail: lars.mattsson@getinge.com

Kort om Getinge
Med en fast övertygelse om att alla människor och samhällen ska ha tillgång till bästa möjliga vård förser Getinge sjukhus och Life Science-institutioner med produkter och lösningar som har till mål att förbättra kliniska resultat och optimera arbetsflöden. Erbjudandet omfattar produkter och lösningar för intensivvård, hjärt- och kärlkirurgi, operationssalar, sterilgodshantering samt Life Science-sektorn. Getinge har över 10 000 anställda runtom i världen och produkterna säljs i 135 länder.