Select Your Country or Region
Skicka

Getinge publicerar helårsrapport 2021 den 28 januari kl. 08.00 och bjuder in till telefonkonferens kl 10.00

Pressmeddelande Göteborg den 10 januari 2022

Getinge kommer att publicera sin helårsrapport för 2021 den 28 januari 2022 kl. 08.00 (svensk tid), följt av telefonkonferens kl. 10.00 med Mattias Perjos, VD & koncernchef, och Lars Sandström, CFO.

Fondförvaltare, analytiker och media bjuds in till telefonkonferensen. Se telefonnummer nedan:

SE: +46 850 558 357
UK: +44 333 300 92 60
US: +1 646 722 49 03

Under telefonkonferensen kommer en presentation att hållas. För att ta del av denna via webcast, vänligen klicka på följande länk: https://tv.streamfabriken.com/getinge-q4-2021

Alternativt, använd följande länk för att ladda ned presentationen:

09:45    Ring in till konferensen
10:00    Presentation
10:30    Q&A
11:00    Avslutning

Inspelning tillgänglig i 3 år
En inspelning finns tillgänglig i 3 år via följande länk: https://tv.streamfabriken.com/getinge-q4-2021

Lars Mattsson, Head of Investor Relations
Tel: +46(0)10 335 0043
E-mail: lars.mattsson@getinge.com

Kort om Getinge
Med en fast övertygelse om att alla människor och samhällen ska ha tillgång till bästa möjliga vård förser Getinge sjukhus och Life Science-institutioner med produkter och lösningar som har till mål att förbättra kliniska resultat och optimera arbetsflöden. Erbjudandet omfattar produkter och lösningar för intensivvård, hjärt- och kärlkirurgi, operationssalar, sterilgodshantering samt Life Science-sektorn. Getinge har över 10 000 anställda runtom i världen och produkterna säljs i 135 länder.